Usluge
U sadašnjem vremenu postoji izuzetna zavisnost poslovanja od informacionih tehnologija. Kako su IT agilnost, kvalitet usluga i potrošnja sada direktno povezani sa poslovnim imperativima kao što su prihod, produktivnost i reputacija, to pokreće potrebu velikim brojem IT rešenja i servisa.
Pouzdana infrastruktura visokih performansi može značajno da utice na povećanje produktivnosti zaposlenih i dostizanju poslovnih ciljeva kompanije.
ConnectIT saradnjom sa vodećim vendorima iz oblasti networking, collaboration, security i data-centar infrastrukture pruža veliki spektar IT rešenja i usluga. Veliki broj sertifikovanih inženjera iz svih oblasti (inženjeri ConnectIT-a poseduju CCIE ekspertske sertifikate iz svih oblast: Enterprise Infrastructure, Collaboration, Security i DataCentar) će umnogome pomoći da se integracija novih rešenja u postojeću kompleksnu infrastrukturu izvrši na najbolji način.
Savremeno poslovanje se suočava sa mnogim izazovima i prilikama, paralelno upravljajući sve složenijim i dinamičnijim tehnološkim okruženjem i tržištem. Podsticanje poslovnog rasta i inovacija zahvaljujući investicijama u tehnologiju, dodatno uključujući nove i aktuelne tehnologije u stare, postojeće sisteme često zahteva veliko iskustvo i angažovanje IT osoblja.
ConnectIT konsalting usluge mogu pomoći u artikulaciji budućeg pravca razvoja IT rešenja kompanije, ili uskladiti vašu poslovnu strategiju sa tehnološkim mogućnostima savremenih IT rešenja.
ConnectIT sprovodi proverene strategije i tehnološka rešenja za uspešno upravljanje IT servisima radi poboljšanja poslovanja klijenata. U svakodnevnoj interakciji sa našim klijentima težimo ka pronalaženju ravnoteže izmedu poslovnih i tehničkih ciljeva klijenata. Iskustva stečena u tom procesu pomažu nam da možemo što bolje predvideti potencijalne rizike i razumeti i pojedina ograničenja, ne nužno tehničke prirode, do kojih može doći pri implementaciji IT rešenja i usluga.
Sva rešenja stručnog tima ConnectIT-a su opisana odgovarajućom dokumentacijom kao što su tehnička rešenja, idejni i izvodački projekti, plan implementacije ili migracije, dokumetacija izvedenog stanja i slično. Uz sve to se sprovodi upravljanje procesima projektovanja i implemetacije u cilju kontrole vremena trajanja projekta, troškova i minimizovanja eventualnih rizika.
ConnectIT usluge podrške i održavanja IT infrastrukture i servisa pomažu našim klijentima da povećaju
operativnu efikasnost svojih centara podataka, integrisanih sistema i heterogenih okruženja.
Obezbeđujemo jedinstvenu tačku kontakta za pitanja i probleme koji obuhvataju više vendora, linija
proizvoda i rešenja.
Naše usluge podrške i održavanja obuhvataju kompletnu ponudu usluga u rasponu od održavanja, preko
stručne korisničke podrške do garantovanih nivoa usluge sa fiksnim vremenima rešavanja problema, kao
i održavanje trenutnog tehnološkog stanja opreme zavisno od zahteva i potreba naših klijenata.
Usluge podrške i održavanja mogu da uključuju:
- Odgovornost iz jednog izvora za hardver, softver i periferne uređaje trećih
strana - Usluge podrške više vendora (Cisco, Fortinet, IBM, Fujitsu, HP, EMC&DELL,
VMWare) - vendor agnostic support – održavanje mrežne opreme bez obzira na proizvođača
iste - Daljinski sistemi i upravljanje mrežom
- support extension – održavanje serverske i storage infrastrukture bez obzira na
proizvođača, platformu ili starost – čak i sisteme na kraju životnog veka - Daljinsko upravljanje aplikacijama za različita rešenja za rezervne kopije
- Upravljanje konsolidovanim ugovorima
- Brzo rešavanje uz provereni, sistematski pristup
Direktan pristup u realnom vremenu stručnim IT inženjerima tehničke podrške
Pored osnovnog tima za podršku, takođe imate pristup skupovima veština naprednih inženjera podrške
na terenu. Naši timovi za podršku su specijalizovani za definisane tehnološke pakete i pružaju usluge
podrške trećeg i četvrtog nivoa. Pored toga, timovi usluga na terenu dostupni su za hitnu podršku na licu
mesta po potrebi.
Naši inženjeri za podršku učestvuju u redovnim internim programima obuke i programima obuke koje
vode proizvođači IT opreme i rešenja. Posedujemo sertifikate koji se posebno odnose na objedinjena
rešenja i priznati smo od strane tehnoloških lidera za našu stručnost u podršci.
U sadašnjem vremenu postoji izuzetna zavisnost poslovanja od informacionih tehnologija. Kako su IT agilnost, kvalitet usluga i potrošnja sada direktno povezani sa poslovnim imperativima kao što su prihod, produktivnost i reputacija, to pokreće potrebu velikim brojem IT rešenja i servisa.
Pouzdana infrastruktura visokih performansi može značajno da utice na povećanje produktivnosti zaposlenih i dostizanju poslovnih ciljeva kompanije.
ConnectIT saradnjom sa vodećim vendorima iz oblasti networking, collaboration, security i data-centar infrastrukture pruža veliki spektar IT rešenja i usluga. Veliki broj sertifikovanih inženjera iz svih oblasti (inženjeri ConnectIT-a poseduju CCIE ekspertske sertifikate iz svih oblast: Enterprise Infrastructure, Collaboration, Security i DataCentar) će umnogome pomoći da se integracija novih rešenja u postojeću kompleksnu infrastrukturu izvrši na najbolji način.
Savremeno poslovanje se suočava sa mnogim izazovima i prilikama, paralelno upravljajući sve složenijim i dinamičnijim tehnološkim okruženjem i tržištem. Podsticanje poslovnog rasta i inovacija zahvaljujući investicijama u tehnologiju, dodatno uključujući nove i aktuelne tehnologije u stare, postojeće sisteme često zahteva veliko iskustvo i angažovanje IT osoblja.
ConnectIT konsalting usluge mogu pomoći u artikulaciji budućeg pravca razvoja IT rešenja kompanije, ili uskladiti vašu poslovnu strategiju sa tehnološkim mogućnostima savremenih IT rešenja.
ConnectIT sprovodi proverene strategije i tehnološka rešenja za uspešno upravljanje IT servisima radi poboljšanja poslovanja klijenata. U svakodnevnoj interakciji sa našim klijentima težimo ka pronalaženju ravnoteže izmedu poslovnih i tehničkih ciljeva klijenata. Iskustva stečena u tom procesu pomažu nam da možemo što bolje predvideti potencijalne rizike i razumeti i pojedina ograničenja, ne nužno tehničke prirode, do kojih može doći pri implementaciji IT rešenja i usluga.
Sva rešenja stručnog tima ConnectIT-a su opisana odgovarajućom dokumentacijom kao što su tehnička rešenja, idejni i izvodački projekti, plan implementacije ili migracije, dokumetacija izvedenog stanja i slično. Uz sve to se sprovodi upravljanje procesima projektovanja i implemetacije u cilju kontrole vremena trajanja projekta, troškova i minimizovanja eventualnih rizika.
ConnectIT usluge podrške i održavanja IT infrastrukture i servisa pomažu našim klijentima da povećaju
operativnu efikasnost svojih centara podataka, integrisanih sistema i heterogenih okruženja.
Obezbeđujemo jedinstvenu tačku kontakta za pitanja i probleme koji obuhvataju više vendora, linija
proizvoda i rešenja.
Naše usluge podrške i održavanja obuhvataju kompletnu ponudu usluga u rasponu od održavanja, preko
stručne korisničke podrške do garantovanih nivoa usluge sa fiksnim vremenima rešavanja problema, kao
i održavanje trenutnog tehnološkog stanja opreme zavisno od zahteva i potreba naših klijenata.
Usluge podrške i održavanja mogu da uključuju:
- Odgovornost iz jednog izvora za hardver, softver i periferne uređaje trećih
strana - Usluge podrške više vendora (Cisco, Fortinet, IBM, Fujitsu, HP, EMC&DELL,
VMWare) - vendor agnostic support – održavanje mrežne opreme bez obzira na proizvođača
iste - Daljinski sistemi i upravljanje mrežom
- support extension – održavanje serverske i storage infrastrukture bez obzira na
proizvođača, platformu ili starost – čak i sisteme na kraju životnog veka - Daljinsko upravljanje aplikacijama za različita rešenja za rezervne kopije
- Upravljanje konsolidovanim ugovorima
- Brzo rešavanje uz provereni, sistematski pristup
Direktan pristup u realnom vremenu stručnim IT inženjerima tehničke podrške
Pored osnovnog tima za podršku, takođe imate pristup skupovima veština naprednih inženjera podrške
na terenu. Naši timovi za podršku su specijalizovani za definisane tehnološke pakete i pružaju usluge
podrške trećeg i četvrtog nivoa. Pored toga, timovi usluga na terenu dostupni su za hitnu podršku na licu
mesta po potrebi.
Naši inženjeri za podršku učestvuju u redovnim internim programima obuke i programima obuke koje
vode proizvođači IT opreme i rešenja. Posedujemo sertifikate koji se posebno odnose na objedinjena
rešenja i priznati smo od strane tehnoloških lidera za našu stručnost u podršci.